poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowy początek czyli blogowanie podejście drugie

Po długich namysłach postanowiłam spróbować ponownie swoich sił w blogowaniu. Może pamiętacie mojego poprzedniego bloga znana byłam raczej jako Kookeshi lub Avery. Poprzedniego bloga usunęłam ale zaczęło mi po prostu brakować pisania postów, waszych komentarzy. Postanowiłam sobie, że o  ten blog zadbam jak o jakieś zwierzątko czy coś w tym stylu i będę go pielęgnować. Mam nadzieje, że wróciłam lepsza i odmieniona;) A to ja bo myśle że chcecie wiedzieć z kim macie doczynienia ;) A jeśli macie jakieś pytania możecie je zadać tutaj

9 komentarzy:

  1. Fajny blog. na zdj przypominasz Ariannę Granade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serio wyglądasz jak Ariana! fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że to podejście będzie owocne :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam, że na zdjęciu jest Arianna! ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. ;D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;)!

    www.kolawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez 'słit dzióbka' się nie obejdzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Już na starcie masz ode mnie minusa za dziubka, ale mam nadzieję, że Twoje drugie podejście będzie lepsze niż za pierwszym. Powodzenia.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no to trzymam kciuki, powodzenia ! :) :*

    OdpowiedzUsuń